Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zwroty towarów

Macie Państwo prawo zwrócić nam zakupione szyby bez podania przyczyny. Procedura zwrotu:

1. Poinformuj nas telefonicznie bądź mailowo o chęci zwrotu towaru. Masz na to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
2. Dla ułatwienia realizacji zwrotu możesz wydrukować dokument zwrotu towaru (możesz pobrać go tutaj) podając dane oraz numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy.
3. Biorąc pod uwagę, jak trudnym w transporcie towarem są szyby, bardzo prosimy o spakowanie ich w sposób możliwie podobny do tego, w jaki zostały dostarczone przez kuriera. Zamiast folii termokurczliwej możesz użyć np folii strecz, lub przeciętą folię posklejać taśmą (taśma nie może pod żadnym pozorem być naklejona na szybę). Bardzo ważne jest nałożenie profilu zabezpieczającego na obrzeże szyby. Prosimy o dołączenie dokumentu zwrotu towaru do przesyłki.
4. My zlecamy odbiór spakowanej przez Ciebie szyby.
5. Po  otrzymaniu błędnie zamówionego towaru wystawiamy fakturę korygującą, którą wysyłamy do Ciebie pocztą lub mailem.
6. W ciągu 14 dni od momentu otrzymania informacji odnośnie chęci dokonania zwrotu przelewamy pieniądze na wskazane konto bankowe.

Ważne! Nie nałożenie profilu na obrzeże szyby lub naklejenie jakiejkolwiek taśmy klejącej na powierzchnię szyby może skutkować odmową przyjęcia zwrotu i obciążeniem Klienta kosztami dostaw.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel